2019. február 6., szerda

Új lakója van a Vándorbölcsőnek


Tóth Kristóf vagyok.

2019. január 25-én érkeztem a Tóth családhoz. Anyukám angol tanár, apukám egy építőipari cégnél brigádvezető. Van egy nővérem, Amarilla, aki 2 éves. Amarilla is bölcsőtulajdonos volt, így nem volt kérdés anyukám számára, hogy megpályázza a Vándorbölcsőt. Bízom benne, hogy én is nagyokat fogok benne aludni!


Nagyra nőj Kristóf baba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Új lakója van a Vándorbölcsőnek


Tóth Kristóf vagyok.

2019. január 25-én érkeztem a Tóth családhoz. Anyukám angol tanár, apukám egy építőipari cégnél brigádvezető. Van egy nővérem, Amarilla, aki 2 éves. Amarilla is bölcsőtulajdonos volt, így nem volt kérdés anyukám számára, hogy megpályázza a Vándorbölcsőt. Bízom benne, hogy én is nagyokat fogok benne aludni!


Nagyra nőj Kristóf baba!