2023. november 30., csütörtök

Dávid Rózsa: Gyerekek nevében



 

 

 

 

 

 

Dávid Rózsa: Gyerekek nevében

Beszélj velem úgy, mintha felnőtt lennék!
Játssz velem úgy, mintha gyermek lennél!
Bízz bennem! Adj nekem feladatot!
Majd meglátod, milyen ügyes vagyok!

Dicsérj meg, ha megérdemeltem!
Igazságtalanul ne büntess engem!
Ha úgy érzem, teher vagyok neked,
boldogtalan leszek! Rossz gyerek!

Ha a bolt minden játékát elém rakod,
mit ér, ha önmagad helyett adod?
Játssz velem, mintha gyerek lennél!
Beszélj velem, mintha felnőtt lennék!

 Ami nekem fontos, vedd komolyan!
Csak akkor szólj rám, ha komoly oka van!
Ne tiltsd meg, amit meg kell tennem!
A világot kell felfedeznem!

 

 

 

 

Forrás: https://picibaba.hu

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Dávid Rózsa: Gyerekek nevében



 

 

 

 

 

 

Dávid Rózsa: Gyerekek nevében

Beszélj velem úgy, mintha felnőtt lennék!
Játssz velem úgy, mintha gyermek lennél!
Bízz bennem! Adj nekem feladatot!
Majd meglátod, milyen ügyes vagyok!

Dicsérj meg, ha megérdemeltem!
Igazságtalanul ne büntess engem!
Ha úgy érzem, teher vagyok neked,
boldogtalan leszek! Rossz gyerek!

Ha a bolt minden játékát elém rakod,
mit ér, ha önmagad helyett adod?
Játssz velem, mintha gyerek lennél!
Beszélj velem, mintha felnőtt lennék!

 Ami nekem fontos, vedd komolyan!
Csak akkor szólj rám, ha komoly oka van!
Ne tiltsd meg, amit meg kell tennem!
A világot kell felfedeznem!

 

 

 

 

Forrás: https://picibaba.hu